Zadowolony pracownik wykonuje zadania szybciej . To frazes, ale nastroju który jest obecny w organizacji nie można bagatelizować. Kiedy jest nieprzyjemny, pojawia się rotacja, zatrudnieni nie realizują zadań , a niski poziom zaangażowania w pracę daje koszty w firmie. W jaki sposób zatem zatroszczyć się o dobrą atmosferę? Dostarczając pracownikom raz na jakiś czas trochę fanu. Na przykład dzięki organizacji rozrywki teambuildingowej w postaci gry terenowej. Z jakiego powodu gry miejskie to świetny sposób na event dla pracowników? Po pierwsze z powodu tego, że są niestandardową metodą rozrywki. Duża część organizacji w ramach zabaw dla załogi wybiera takie działania jak laserpaintball, grill , spływy kajakowe. Podwładni bywają już zblazowani w kólko takimi samymi rodzajami imprez . wieczor kawalerski gra miejska Impreza terenowa to powiew świeżości – co pozwala ich zachwycić i pozwala na udział w nietuzinkowym wydarzeniu. gry terenowe to też aspekt budowania zespołu. Zamiast standardowego szkolenia, jaki często jest ponadplanowo planowany przy okazji eventu dla pracowników, elementy rozwoju zespołu i treningu związanego z porozumiewaniem się i rozwiązywaniem problemów da się dołączyć w grę miejską . Zespoły nawet nie zauważą, że dzięki wspólnym zadaniom i walce między teamami zacieśnią się więzy w grupie, a ludzie mocniej się zrozumieją. gry terenowe umożliwiają też na dostrojenie zadań do specyfiki potrzeb uczestników i całej firmy. Zadania mogą być przygotowane w oparciu o cele przedsiębiorstwa, dbać o misję organizacji, dla której impreza jest realizowana. Eventy terenowe organizacja może wykorzystać nie tylko z okazji zabawy dla pracowników – ta forma zabawy działa idealnie również jako metoda tworzenia employer brandingu firmy, opcja reklamy korporacji albo jej produktów, event dla współpracowników organizacji.